رویدادها آرشیو خبر ها
از شانس خرید گریزمان تا حضور دوباره ی پیانیچ

از شانس خرید گریزمان تا حضور دوباره ی پیانیچ

یوونتوسی ها هم اکنون در انتظار آخرین مسابقه ی خود در سری آ ایتالیا هستند تا شانس خود را برای حضور در میان 4 تیم برتر سری آ ایتالیا امتحان کنند و این در حالی است که آینده ی بسیاری از بازیکنان یووه، بستگی به شرایط این بازی دارد. در ادامه آخرین اخبار باشگاه یوونتوس را مرور خواهیم کرد.

 

بوفون:

 

در حالی که بوفون مدعی شده در پایان فصل از یوونتوس جدا خواهد شد، تیم های زیادی از ایتالیا و سایر لیگ های اروپایی به جیجی پیشنهاد داده اند و بوفون در حال بررسی پیشنهادات رسیده می باشد.

 

پیرلو:

 

توتواسپورت مدعی شده، یوونتوس به صورت جدی بررسی میکند که همکاری خود را با پیرلو ادامه دهد و ماندن پیرلو به سهمیه‌ ی چمپیونزلیگ بستگی نخواهد داشت. ممکنه در صورت رسیدن به لیگ قهرمانان، هم اخراج شود، و ممکن است در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان هم در یووه ماندگار شود.

 

رونالدو:

 

انتظار می رود کریستیانو رونالدو بدون حضور در لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس را ترک کند. قرارداد ستاره پرتغالی در سال 2022 به پایان می رسد، اما در صورت عدم موفقیت بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا، او می تواند یوونتوس را با یک سال باقی مانده از قراردادش ترک کند. توتواسپورت تأیید می کند اگر یووه در میان چهار تیم برتر حضور نداشته باشد ممکن است ستاره پرتغالی درخواست انتقال بدهد.

 

بونتی:

 

یوونتوس اول باید بولونیا را شکست دهد، سپس می تواند به بقیه فکر کند. به نظر من آتالانتا مثل همیشه بازی می کنند زیرا آرزو دارند دوم شوند. و فقط یوونتوس عالی آن را شکست داد. میلان مجبور بود، کالیاری را تکه تکه کند، آنها این کار را نکردند و این آنها را به یک وضعیت بد سوق داد. ناپولی در مقابل ورونا پیروز خواهد شد و به نظر من آتالانتا می تواند نفس میلان را بگیرد ولی باید یووه بولونا را شکست دهد.

 

دوناروما:

 

وضعیت دوناروما هنوز برای پیوستن به یوونتوس مشخص نیست و او از بارسا نیز یک پیشنهاد بسیار عالی دریافت کرده و به نظر می رسد تا هفته ی آینده وضعیت نهایی او مشخص شود.

 

گریزمان:

 

طبق گفته مطبوعات فرانسه، یوونتوس به فکر آنتوان گریزمان است، این بازیکن فرانسوی می تواند به صورت قرضی از بارسلونا راهی یوونتوس شود.

 

کیلینی:

 

انیلیدیروز با کیه لینی دیدار کرد و در مورد آینده صحبت کرد اما فعلاً پیشنهاد جدیدی به این بازیکن ارائه نشده است.

 

کولوسفسکی:

 

انتظار می رود کولوسفسکی در کنار رونالدو مقابل بولونیا بازی را شروع کنند.

 

بنتانکور:

 

مبادله بنتانکور و پیانیچ؟ خبری نیست نه بارسا و نه یوونتوس در این مورد صحبت نکرده اند.

 

گتوزو:

 

گتوزو به دلیل کیفیت بازی، جذابیت و خصوصیاتی که به تیم هایش منتقل می کند مورد استقبال مدیران یوونتوس قرار گرفته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: